Od lat branża e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, a handel w internecie przyciąga zarówno duże sieci, jak i małe firmy jednoosobowe czy osoby zajmujące się rękodzielnictwem. Bez problemów można założyć i prowadzić e-sklep, a różnego rodzaju wtyczki oraz integracje ułatwiają automatyzację procesów oraz sprawną obsługę klientów. W tym wypadku szczególnie ważne są niskie ceny i szybkie dostawy. Najlepszym rozwiązaniem dla sklepów internetowych jest integracja WooCommerce. Najpopularniejsza wtyczka pozwala sprawnie i szybko obsługiwać klientów.

Na czym polega integracja sklepu z DHL?

Dokonanym narzędziem wspierającym działanie systemu zarządzania treścią WordPress jest wtyczka WooCommerce. Oczywiście będzie ona świetnie działać również na innych platformach sprzedażowych. Przede wszystkim WooCommerce integruje sklep z kurierami, co docenia się zarówno z poziomu administratora, jak i klienta. Warto zwrócić uwagę, że samo narzędzie jest darmowe, a daje szereg możliwości takich jak dodawanie produktów do sklepu, wprowadzenie parametrów technicznych towarów (kolory, waga, rozmiary, producent), opisów oraz zdjęć. Poza tym łatwo można dodać kupony rabatowe, ustawić ceny dla różnych form wysyłki oraz usług dodatkowych. Tym samym odpowiada na potrzeby klientów, którzy chcą korzystać z usług sprawdzonych kurierów. Warto postawić na integrację DHL, co otwiera szereg możliwości doręczeń przesyłek. Tym samym sprzedaż i obsługa zamówień stają się prostsze.

Jak przeprowadzić integrację DHL Express Commerce z WooCommerce?

Popularna platforma DHL Express Commerce (DEC) to popularne narzędzie, które umożliwia integrację sklepu z usługami jednego z najpopularniejszych przewoźników. Tym samym znacznie można przyspieszyć import zamówień oraz procesy przygotowania przesyłek, drukowania etykiet oraz śledzenie paczek. Integracja DHL e-commerce w dużym skrócie polega na szybkim nadaniu paczki, co dla sektora e-commerce ma strategiczne znaczenie. Poza tym umożliwia dostęp do takich opcji jak:

  • wtyczka Flexible Shipping – zaawansowane metody wysyłki;
  • intuicyjne zarządzanie przesyłkami;
  • automatyczne nadawanie przesyłek oraz zmiana statusu przesyłki DHL;
  • masowe nadawania przesyłek z listy zamówień WooCommerce lub pojedynczo dla każdego zamówienia;
  • tworzenie przesyłki w systemie DHL;
  • automatyczne drukowanie etykiet z poziomu zamówienia i listy zamówień;
  • śledzenie przesyłki z poziomu zamówienia oraz w mailu klienta i w zakładce „Moje konto” na stronie kuriera;
  • domyślne ustawienia, które przyspieszają przygotowanie i wysyłkę paczek;
  • próbny tryb testowy;
  • obsługa kopert, paczek i palet;
  • pobranie oraz ubezpieczenie przesyłki.
  • możliwość dodawania wielu paczek do jednej przesyłki.

Opcje DHL e-commerce?

Kurier DHL to jeden z przodujących graczy na rynku, który poza niskimi cenami oraz rzetelnie realizowanymi usługami przyciąga także opcjami dodatkowymi, które można dopasować do swoich potrzeb. Mogą to być:

  • doręczenie w sobotę;
  • informacja przed doręczeniem (PDI);
  • przesyłka niestandardowa (NST);
  • płatność za pobraniem (COD);
  • ubezpieczenie przesyłki.

Bez problemu w ramach DHL2Europe można także nadawać paczki za granicę. Przewoźnik oferuje również opcję nadawania i odbierania paczek w punktach partnerskich Parcelshop, które obejmują takie sklepy jak: Żabka, inMedio, Freshmarket, Relay, 1minute, stacje paliw Shell. To tani i wygodny sposób na zarządzanie przesyłkami, więc klienci chętnie go wybierają już na etapie robienia zakupów w internecie.

Sprawdź zalety integracji DHL z WooCommerce.

Reklama

Szybkie zamawianie kuriera

Przesyłka

Usługi dodatkowe