Sklepy internetowe cieszą się niesłabnącym powodzeniem, a klienci chętnie przeczesują wirtualne regały w poszukiwaniu różnego rodzaju produktów, kursów czy usług. Możliwości jest bardzo dużo i to właśnie różnorodność, niskie ceny i szybkie doręczenia przyciągają przed ekrany komputerów czy smartfonów. Online można kupić niemalże wszystko, więc i duże sieci, i małe firmy stawiają na handel w sieci. Poza różnorodną ofertą klienci mogą liczyć na możliwość wyboru różnych metod wysyłki oraz płatności, a także dostosowanie usług do potrzeb. Tym samym wygodna i niska cena oraz estetyczność stają się najważniejszymi argumentami. Klienci coraz chętniej wybierają paczkomat lub odbiór w punkcie, przykładają też wagę do ceny usług kurierskich. Dzięki integracji WooCommerce można więc zaproponować kupującym szereg opcji, które dopasują do swoich potrzeb.
Jak zintegrować z DPD nowoczesny sklep?
Sklepy internetowe różnych branż decydują się często na integrację z DPD. Sprawdzony kurier jest bowiem gwarancją niezawodnych i szybkich doręczeń oraz opcją, którą chętnie wybierają klienci. W efekcie już z poziomu panelu zamówienia można nadawać przesyłki kurierskie, a darmowa wtyczka DPD WooCommerce automatyzuje cały proces. W ten sposób znacząco poprawia się także konwersję w sklepie. Popularny przewoźnik oferuje również szereg opcji takich jak: DPD Classic / Classic COD, Classic International, DPD Pickup. Dzięki temu przygotowanie zamówienia z poziomu panelu, automatyczne nadania oraz szybkie wydruki etykiet znacznie ułatwiają pracę.
Na czym polega integracja DPD z WooCommerce?
Klient już na poziomie zakupów może zdecydować, która z form wysyłki zdefiniowanych przez sklep najbardziej mu odpowiada. Opcje, jakie przygotował kurier DPD dla e-commerce, pozwalają korzystać z szeregu funkcjonalnych narzędzi takich jak:
- synchronizacja z DPD;
- tworzenie przesyłki z poziomu panelu zamówień sklepu;
- automatyzacja nadawania przesyłek oraz zmiana statusu zamówienia po wysłaniu przesyłki;
- śledzenie przesyłki w czasie rzeczywistym z poziomu sklepu i wysyłka linka do śledzenia w wiadomości mailowej;
- generowanie etykiet nadawczych;
- domyślne ustawienia przesyłek przyspieszające przygotowanie i wysyłkę paczek;
- zarządzanie przesyłkami;
- masowe nadawanie przesyłek z listy zamówień;
- drukowanie dokumentów przewozowych z poziomu sklepu;
- opcja anulowania wysyłki.
Jakie Funkcje ma DPD e-commerce?
Wtyczka WooCommerce integracja z kurierami przede wszystkim automatyzuje procesy związane z wysyłką przesyłek zarówno tych standardowych, jak i za pobraniem czy międzynarodowych. Klienci oraz administratorzy nie muszą zakładać osobnych kont w systemie przewoźnika, a wtyczka Flexible Shipping daje dostęp do zaawansowanych metod wysyłki oraz opcji automatycznego drukowania. Przedsiębiorcy, którzy prowadzą sklepy internetowe w Wielkiej Brytanii lub Irlandii, mogą również korzystać z rozwiązania DPD UK WooCommerce.
Sprawdź wtyczkę WooCommerce od WPDesk i zintegruj sklep z DPD.
Reklama