Przedsiębiorcy, którzy prowadzą sklepy internetowe, szukają nowoczesnych narzędzi, które będą automatyzować niektóre procesy, a także wpłyną na funkcjonalność strony. W efekcie klienci będą mogli sprawniej robić zakupy, a wybór różnych metod płatności oraz oczywiście sposobu dostawy, ułatwi dopasowanie usług do potrzeb. To właśnie te aspekty najczęściej przekonują do tego, by sięgać po oferty sklepów internetowych, a z drugiej strony sprawiają, że także ci, którzy handlują stacjonarnie, decydują się na to, by rozszerzyć działalność o wirtualną sprzedaż. Ten trend będzie się umacniać, więc stale przybywa rozwiązań, które ułatwiają działania oraz przyspieszają realizację zamówień. Klienci niezmiennie chętnie wybierają Pocztę Polską – WooCommerce natomiast jest darmową wtyczką, która pozwala zintegrować tę metodę dostawy z systemem opartym na WordPressie lub też na innej platformie. Tym samym można bez problemu zarządzać wysyłkami.

Na czym polega integracja sklepu z Pocztą Polską?

Poczta Polska dla e-commerce przygotowuje szereg atrakcyjnych ofert, a dzięki temu monopolista dostarcza wiele przesyłek do klientów, a ci chętnie korzystają z usług sprawdzonej marki. Choć wyróżnia się ona rozpoznawalnością i od lat działa na polskim rynku, to stale inwestuje w nowe technologie oraz dostosowuje się do zmieniającego się świata, a także konkurencji. Poczta z pewnością może się pochwalić gęstą siecią placówek oraz punktów rozsianych po całej Polsce, infrastrukturą oraz dobrym transportem. I skoro klienci bardzo chętnie z tej opcji korzystają, to warto ją po prostu w swoim sklepie mieć. W przeciwnym razie kupujący z zakupu mogą zrezygnować. Tym samym integracja WooCommerce to najprostszy sposób, żeby dostosować sklep do oczekiwań potencjalnych konsumentów. Można zaspokoić też potrzeby przedsiębiorcy, ponieważ korzysta ona z automatycznych ułatwień na poziomie księgowości, marketingu oraz kompletowania i przesyłania zamówień. Darmowe i płatne wtyczki ułatwiają realizowanie różnych zadań. Z poziomu integracji sklepu z Pocztą Polską ustala się także metody płatności oraz wybiera się sposoby wysyłki.

Dlaczego warto postawić na integrację Poczty Polskiej z WooCommerce?

W branży e-commerce kluczowe jest dostosowanie wysyłki do potrzeb klientów. Dlatego właśnie w sklepach internetowych jest dostępnych tak wiele opcji. Dzięki integracji Poczty Polskiej z poziomu sklepu można korzystać z aplikacji eNadawca. W ten sposób otrzymuje się dostęp do panelu śledzenia paczki oraz można nadawać przesyłki zbiorczo. Integracja z kurierami w WooCommerce jest intuicyjna i pozwala korzystać z szeregu opcji takich jak:

  • wtyczka Flexible Shipping – zaawansowane metody wysyłki;
  • zarządzanie przesyłkami;
  • automatyczne nadawanie przesyłek oraz zmiana statusu zamówienia;
  • masowo lub pojedynczo nadawane przesyłki;
  • generowanie przesyłek w systemie Poczty Polskiej;
  • drukowanie etykiet nadawczych;
  • śledzenie przesyłki;
  • samoczynne pobieranie wagi produktów;
  • ubezpieczenie oraz pobranie;
  • wybór punktu odbioru.

Poczta Polska w e-commerce?

Tym samym WooCommerce dla sklepów internetowych to niezbędne narzędzie, w którym można tworzyć etykiety, nadawać paczki i je śledzić w panelu. Pocztą Polską można nadać przede wszystkim:

  • przesyłki polecone tradycyjne i firmowe;
  • paczkę pocztową w opcjach Paczka 24, Paczka Ekstra24, Paczka 48;
  • zagraniczną przesyłkę poleconą oraz paczkę do UE;

To także takie możliwości jak:

  • Global Expres oraz opcja odbioru w punkcie dla wybranych usług;
  • Pocztex – Kurier Ekspres 24 / Kurier Krajowy / Kurier 48 (Przesyłka biznesowa).

Wybierz integrację WooCommerce z PocztąPolską poprzez Flexible Shipping.

Reklama

Szybkie zamawianie kuriera

Przesyłka

Usługi dodatkowe