Przedsiębiorcy, którzy prowadzą sklepy internetowe, szukają nowoczesnych narzędzi, które będą automatyzować niektóre procesy, a także wpłyną na funkcjonalność strony. W efekcie klienci będą mogli sprawniej robić zakupy, a wybór różnych metod płatności oraz oczywiście sposobu dostawy, ułatwi dopasowanie usług do potrzeb. To właśnie te aspekty najczęściej przekonują do tego, by sięgać po oferty sklepów internetowych, a z drugiej strony sprawiają, że także ci, którzy handlują stacjonarnie, decydują się na to, by rozszerzyć działalność o wirtualną sprzedaż. Ten trend będzie się umacniać, więc stale przybywa rozwiązań, które ułatwiają działania oraz przyspieszają realizację zamówień. Klienci niezmiennie chętnie wybierają Pocztę Polską – WooCommerce natomiast jest darmową wtyczką, która pozwala zintegrować tę metodę dostawy z systemem opartym na WordPressie lub też na innej platformie. Tym samym można bez problemu zarządzać wysyłkami.
Na czym polega integracja sklepu z Pocztą Polską?
Poczta Polska dla e-commerce przygotowuje szereg atrakcyjnych ofert, a dzięki temu monopolista dostarcza wiele przesyłek do klientów, a ci chętnie korzystają z usług sprawdzonej marki. Choć wyróżnia się ona rozpoznawalnością i od lat działa na polskim rynku, to stale inwestuje w nowe technologie oraz dostosowuje się do zmieniającego się świata, a także konkurencji. Poczta z pewnością może się pochwalić gęstą siecią placówek oraz punktów rozsianych po całej Polsce, infrastrukturą oraz dobrym transportem. I skoro klienci bardzo chętnie z tej opcji korzystają, to warto ją po prostu w swoim sklepie mieć. W przeciwnym razie kupujący z zakupu mogą zrezygnować. Tym samym integracja WooCommerce to najprostszy sposób, żeby dostosować sklep do oczekiwań potencjalnych konsumentów. Można zaspokoić też potrzeby przedsiębiorcy, ponieważ korzysta ona z automatycznych ułatwień na poziomie księgowości, marketingu oraz kompletowania i przesyłania zamówień. Darmowe i płatne wtyczki ułatwiają realizowanie różnych zadań. Z poziomu integracji sklepu z Pocztą Polską ustala się także metody płatności oraz wybiera się sposoby wysyłki.
Dlaczego warto postawić na integrację Poczty Polskiej z WooCommerce?
W branży e-commerce kluczowe jest dostosowanie wysyłki do potrzeb klientów. Dlatego właśnie w sklepach internetowych jest dostępnych tak wiele opcji. Dzięki integracji Poczty Polskiej z poziomu sklepu można korzystać z aplikacji eNadawca. W ten sposób otrzymuje się dostęp do panelu śledzenia paczki oraz można nadawać przesyłki zbiorczo. Integracja z kurierami w WooCommerce jest intuicyjna i pozwala korzystać z szeregu opcji takich jak:
- wtyczka Flexible Shipping – zaawansowane metody wysyłki;
- zarządzanie przesyłkami;
- automatyczne nadawanie przesyłek oraz zmiana statusu zamówienia;
- masowo lub pojedynczo nadawane przesyłki;
- generowanie przesyłek w systemie Poczty Polskiej;
- drukowanie etykiet nadawczych;
- śledzenie przesyłki;
- samoczynne pobieranie wagi produktów;
- ubezpieczenie oraz pobranie;
- wybór punktu odbioru.
Poczta Polska w e-commerce?
Tym samym WooCommerce dla sklepów internetowych to niezbędne narzędzie, w którym można tworzyć etykiety, nadawać paczki i je śledzić w panelu. Pocztą Polską można nadać przede wszystkim:
- przesyłki polecone tradycyjne i firmowe;
- paczkę pocztową w opcjach Paczka 24, Paczka Ekstra24, Paczka 48;
- zagraniczną przesyłkę poleconą oraz paczkę do UE;
To także takie możliwości jak:
- Global Expres oraz opcja odbioru w punkcie dla wybranych usług;
- Pocztex – Kurier Ekspres 24 / Kurier Krajowy / Kurier 48 (Przesyłka biznesowa).
Wybierz integrację WooCommerce z PocztąPolską poprzez Flexible Shipping.
Reklama